41,564 +47819 -6255
Kudos
#1414 (Top 0.4425%)
| Kudos/dag | 9.87 |
| Kudos/reaguursel | 14.17 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3653 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -289 |
41,564 +47819 -6255
Kudos
#1414 (Top 0.4425%)
| Kudos/dag | 9.87 |
| Kudos/reaguursel | 14.17 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3653 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -289 |
2,933
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.7 |
| Topreaguursels | 10 |
| Woorden per reaguursel | 15.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.2 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 8 |
| Aantal x weggejorist | 36 |
| Geregistreerd op | 11-12-2014 |
| Eerste reactie op | 11-12-2014 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
5 kudos 2026-06-17 22:39:02 door JorisKopvot op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
@dikkebertha | 17-06-26 | 18:58: Uje, met een hoofdletter.
-1 kudos 2026-06-17 17:44:09 door DerAlte71 op Sugar Lee Hooper + compaan laten de handjes wapperen
Vlees?
-1 kudos 2026-06-17 16:58:09 door dikkebertha op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
uden? waar ligt dat?
5 kudos 2026-06-12 14:10:48 door tzrah op Busje voor binnenstad milieuzone
@morsen | 12-06-26 | 15:57: pilletje niet gehad vandaag?
-12 kudos 2026-06-12 13:57:59 door morsen op Busje voor binnenstad milieuzone
Zoooooooooooo! Boeiend! BOEIEND!
INTERESSANT!
IK HANG AAN JE LIPPEN.
2 kudos 2026-06-10 18:02:52 door LochteBats op Dit wil ik ook kunnen
Dankjewel man. ik ben al jaren opzoek naar dit nummer!! zoveel goede herinneringen aan.
-4 kudos 2026-06-07 17:08:49 door EftelingDefenseForce op Oh ik moet hier heen
Maar het mag nog steeds niet, met die doorgetrokken streep! Dan kun je als "normaal mens" kiezen om de wet te verbreken inderdaad, of je kunt eventjes omrijden.
-20 kudos 2026-06-07 16:12:44 door jfk1968 op Oh ik moet hier heen
Is gewoon een asociale hond.
1 kudos 2026-06-02 06:05:50 door HandSolo op Late night VCR vibes
Dan waren zit dit nooit waard geweest als ze dit hadden gelaten.
-2 kudos 2026-05-31 20:46:46 door Loosecanon op Onderaanzicht!
Ik kan het geluid van een spiegelei nadoen.
2 kudos 2026-05-31 18:22:13 door WhoppaDumpertStyle op Onderaanzicht!
Ik ben dol op spiegeleieren.
-8 kudos 2026-05-31 15:58:14 door Croissantboter op Onderaanzicht!
Tepelhof.
8 kudos 2026-05-27 07:37:37 door BromSnor86 op Boete aanvechten
Blijkbaar was ze aan het appen. Ze hebben de volgende tekst teruggevonden die ze naar een vriendin had verstuurd:
"HTHDkaPq13888 hHwjjks889llppppxbznnn000937qhdhdhs"
7 kudos 2026-05-27 07:24:42 door kankerpoephoofd op Boete aanvechten
Ja of meneer de agent is ook maar een mens, met een grote ego dat wel
12 kudos 2026-05-21 13:59:35 door ikvindhelemaalmooi op Dus ik scroll even op instagram
Of een frikandel.
5 kudos 2026-05-05 05:54:53 door Jan Papiratie op Sleurhut en dikke bmw uit de stront trekken
Ik heb er toch 3 kapot gereden... alle 3 lekke koppakking :(
6 kudos 2026-04-29 10:22:51 door ikdenkwat op KO-ningsdag
Ja, klopt.
3 kudos 2026-04-27 07:46:04 door Dee Miller op Cheater!
@Timmeh..! | 27-04-26 | 07:53: Je legt de lat niet heel hoog dan...
Zo'n beetje elke EV rijdt zoiets helemaal zoek hoor.
2 kudos 2026-04-27 06:54:41 door hoort u mij op Cheater!
Wie?
-2 kudos 2026-04-27 05:53:45 door Timmeh..! op Cheater!
@gebruikers01 | 27-04-26 | 01:45: snap je minnetjes niet want je hebt gelijk. Zelfde als een Golf GTE. En ja ik ben niet leuk op verjaardagen. Gechipt gaat zon ding als de brandweer.
-6 kudos 2026-04-26 23:45:24 door gebruikers01 op Cheater!
204pk gecombineerd….
-6 kudos 2026-04-24 15:26:58 door DiePanzerVorwaerts3 op Bang voor je lelijke kop?
@Knappewappie | 24-04-26 | 16:37:
Da's dan toch echt jouw probleem.
4 kudos 2026-04-24 14:37:49 door Knappewappie op Bang voor je lelijke kop?
@nieuwsgierige pelg ja.
0 kudos 2026-04-24 14:31:00 door DiePanzerVorwaerts3 op Spammers terugfukken
Jij denkt dat ze zo slim zijn?
-3 kudos 2026-04-24 14:30:33 door nieuwsgierige pelg op Bang voor je lelijke kop?
Twee vraagjes: 1) is zij gelukkig? en 2) ben jij ongelukkig omdat zij zo hoekig rondloopt?
0 kudos 2026-04-19 16:35:02 door Chlamydia4All op Niet vangen he
i raise you an https://onlyfans.com/paleseafo...
0 kudos 2026-04-17 21:52:59 door 28K8Modem op Moedig verhaal van de dag
Ik ook met de mijne.
-3 kudos 2026-04-17 14:01:08 door onkl op Stukje klimmen
Zo ver mogelijk bij de zolder vandaan. Waarom zou je moeder daar eigenlijk voor hebben gekozen?
0 kudos 2026-04-17 06:53:07 door macflipper op Ik ben niet bang voor de tandarts
Jij weet ook alles, he
14 kudos 2026-04-11 07:27:08 door mr.Cam op De kitmaster met zijn spuit
Dit ziet er inderdaad niet uit. Tenzij je van hele dikke kitnaden houdt natuurlijk. Ik persoonlijk houd het op 3 mm. Deze zijn meer richting een centimeter. Daarnaast niet afgestreken dus binnen een jaar optrekkende randen.
0 kudos 2026-03-30 13:42:09 door The_iron_boar op Moeke had betere dingen te doen
Die is 18 geweest. Daar mag je gewoon op. Alleen niet allemaal tegelijk.
0 kudos 2026-03-29 22:24:05 door Lekker Bezig op Tankterroristen in Belgie
"nog steeds niet een"? Wat is dat voor Nederlands? Zeg gewoon "nog steeds geen".
1 kudos 2026-03-27 11:57:52 door JorisKopvot op J.Lo in Las Vegas
Rabat is een mooi plekje voor je.
0 kudos 2026-03-27 11:22:04 door Waarschijnlijk op J.Lo in Las Vegas
Oke bro...
0 kudos 2026-03-26 13:22:12 door Geen jeweetwel op Midwinterseizoen weer voorbij
@JorisKopvot | 26-03-26 | 13:45: Ik kom niet terug in een "volgend" leven want zoiets bestaat niet. Maar jij gaat maar lekker je hele leven voor zo iemand zorgen.
0 kudos 2026-03-26 12:45:30 door JorisKopvot op Midwinterseizoen weer voorbij
In een volgend leven kom jij zelf zo terug.
0 kudos 2026-03-11 20:30:37 door nuttert op Twintigers op social media tegenwoordig
@MeloniMelani | 11-03-26 | 05:06: letterlijk? Gen Z jongentje. Zoek de betekenis van het woord letterlijk eens op.
-3 kudos 2026-03-11 15:19:30 door KABAAL op De benzineprijzen gaan door het dak!
Tja, je wordt gemind, maar ik heb ze ook liever iets voller. Smaken verschillen he?
3 kudos 2026-03-11 09:06:34 door MeloniMelani op Twintigers op social media tegenwoordig
Gast, je zat letterlijk een minuut geleden nog te huilen dat die twee dames veel te jong waren om zomaar even op social media hun blote kontjes vriendelijk te laten zien.
0 kudos 2026-03-08 18:34:46 door LinkseRukker43 op Nog ff d'r tussen hoor
Zeeën van ruimte op 00:03, recht onder het bord met de richting waar hij heen moet!
3 kudos 2026-03-08 15:25:35 door Fietshersteller op Nog ff d'r tussen hoor
@BennieDeKok | 08-03-2026 | 16:03: Ik min je de moeder. Maar stel hè, je hebt rijexamen en je flikt dit. Is het dan einde oefening denk je of kan je later je pasje ophalen?
7 kudos 2026-03-08 15:17:47 door Prinses_Naomi op Nog ff d'r tussen hoor
Hij moet ook achteraan aansluiten. En anders niet koste wat kost de afslag proberen te nemen. Je kunt gewoon doorrijden en de volgende pakken in plaats van zo irritant en dom te gedragen.
10 kudos 2026-03-08 15:12:44 door mikkelokkio op Nog ff d'r tussen hoor
Bennie is een verkeerstokkie.
-23 kudos 2026-03-08 15:03:13 door BennieDeKok op Nog ff d'r tussen hoor
Wie mint, heeft totaal geen verkeerservaring behalve een vetbike.
12 kudos 2026-03-08 15:00:56 door nergens_goed_voor op Nog ff d'r tussen hoor
Uitvoegert heeft kansen genoeg gehad.
1 kudos 2026-03-04 20:35:01 door Liegebeest op Mercedez CLA 250+ heefet haast
Ik zie die witte auto niet per se echt dichterbij komen, dus hoezo het gat dichtrijden?
-5 kudos 2026-03-04 18:19:20 door Hank123456601094 op Mercedez CLA 250+ heefet haast
Rijden overigens niet voor niets met een dashcam rond dit soort stumperts..
-5 kudos 2026-03-04 18:18:30 door Hank123456601094 op Mercedez CLA 250+ heefet haast
Minnetjes incoming/geen populair standpunt maar het is toch gewoon waar, waarom dan opeens wel gas geven? Als je niet bij de politie werkt moet je je er niet mee bemoeien!
18 kudos 2026-03-04 17:30:06 door OmeWank op Mercedez CLA 250+ heefet haast
als je er geen verstand van hebt is niet reageren ook gewoon een optie
5 kudos 2026-02-26 23:04:47 door JorisKopvot op Mooie sleekegel
Al 16.